Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Hyvinvointiappro Rovaniemi

21.09./11:00 - 20:00

suomi – english
Hyvinvointiviikon tiistaina 21.9. sinulla on mahdollisuus osallistua Rovaniemellä järjestettävään HyvinvointiApproon!
HyvinvointiAppro on Lapin korkeakoulujen yhteinen liikuntapäivä, jonka aikana sinulla on mahdollisuus tutustua Hyvinvointipassin yhteistyökumppaneiden toimintaan!
HyvinvointiAppron-passin voit ostaa 5€ hintaan myöhemmin julkastavina ajankohtina.
Appropassiin kerätään suorituksista leimoja. Mitä enemmän suoritusleimoja kerää, sen suuremman tutkinnon suoritat. Keskiviikkona 22.9. voit lunastaa appropassia vastaan tutkintosi haalarimerkin.
III-luokan tutkinto: väh. 2 suoritusmerkintää
II-luokan tutkinto: väh. 4 suoritusmerkintää
I-luokan tutkinto: väh. 6 suoritusmerkintää
Huomioithan seuraavat turvallisuusseikat Approon osallistuessasi:
Tulethan suorituspaikoille vain terveenä!
Huomioithan turvavälit koko käyntisi ajan.
Huolehdi hyvästä käsihygieniasta ja käytä maskia sisätiloissa mahdollisuuksien mukaan.
Vältä turhaa oleskelua tiloissa.
Ohjelma ja suorituspaikat kerrotaan Facebook-tapahtuman Keskustelussa.

On Tuesday 21st of September you have the opportunity to participate in the WellnessAppro in Rovaniemi! WellnessAppro is in the same day as sport day of Lapland universities. You have the opportunity to visit our partners of the Wellness pass!
You can buy the WellnessAppro Pass for 5€. Info about that coming soon.
Stamps are collected on Appro Pass for the activites. The more stamps you collect, the higher your degree will be. Wednesday 22nd of September you can redeem your degree badge against Appro Pass.
Class III degree: min. 2 stamps
Class II degree: min. 4 stamps
Class I degree: min. 6 stamps
Please note the following safety steps when participating in Appro:
Please come to the venues only in good health.
Please take care of the safety distance throughout your visit.
Wash your hands carefully and use the mask indoors whenever possible.
Avoid unnecessary stays on the premises.
The program and venues will be described in the Facebook Event’s Discussion.